úterý 25. prosince 2012

Na startovní čáře


Nová v novém. Totiž ne tak docela v novém. A ne tak docela nová. Ale napadlo mě, že by to mohlo znít hezky.
Kdysi jsem měla blog. Měla jsem blog, který pro mě byl důležitější než reálný svět. Tam jsem psávala věci, o který jsem si myslela, že jsou pro mě důležité. Byly to jen bláboly a nesmysly, ale tehdy pro mě měly smysl. Psávala jsem pod spoustou jmen a přezdívek, které se v průběhu let několikrát měnily. A pak jsem se to všechno rozhodla vymazat a začít od začátku. Udělat z něj svůj soukromý internetový deníček, svou výlevnu citů. Druhého dne jsem z blog.cz zdrhla. Nenávidím to tam. Ty reklamy a nastavení, se kterým se muší člověk drbat několik hodin!

A tak jsem tady - s čistým štítem (a blogovým menu) prostě jako Slečna. Ve skrytu duše si nalhávám, že tohle místo bude jenom moje a že mě tady nikdo nenajde.

Žádné komentáře:

Okomentovat